czwartek, 6 kwietnia 2017

We własnej osobie - warsztaty fotograficzne


Na początku 2017 roku wzięłam udział w warsztatach fotograficznych organizowanych przez Fabrykę Pasji w Zielonej Górze. Tym razem to nie ja robiłam zdjęcia, lecz robiono je mnie. W roli modelki występowałam już kilkukrotnie wcześniej. Jednak ta sesja była wyjątkowa z jednego względu. Tym razem zdjęcia robiło kilku fotografów jednocześnie. Co ciekawe, każdy z uczestników warsztatów zrobił zupełnie inne ujęcia! Efekty zobaczcie sami.  



fot. Paulina Pawełkiewicz


fot. Daniel Krupko
                                                                             

fot. Paulina Pawełkiewicz

fot. Daniel Krupko

fot. Magdalena Konys
                                                             

fot. Tadeusz Poźniak


fot. Tadeusz Poźniak

fot. Daniel Krupko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz